Burträsk Hockeyclub
Ishockey

Mathemsändning till pensionärer med begränsade möjligheter att utföra sina inköp

Burträsk hockey ansvarar för mathemsändningen i Burträsk med omnejd.

• Varje Onsdag tar vi emot ordrar på 073-8025158. Onsdagar har vi öppet 08:00-12:00, 13:00-15:00. Det är många som ringer så ge ej upp.
  • Det finns även möjlighet att ta en bild på sin order med mobilkameran och skicka som sms (se till så att bilden är bra och innehåller namn & adress).
  • Man kan även maila in sin order på mathem.bhc@gmail.com

Dessa ordrar bereds och tas med till Coop Burträsk på Torsdag morgon och packas från 07.00-ca 13:00.

Påsarna körs ut av våra chaufförer från 10:30-ca 15:00 efter bestämda rutter.
Vilken tid man får hem sina varor beror på hur många som beställt samt vilken rutt man tillhör.
Men vi ber er hålla er hemmavid så gott det går under denna dag.
Har man något viktigt inbokat som till exempel ett läkarbesök så säg till, så försöker vi anpassa oss så gott det går.

Betalning
För tillfället finns det två sätt att betala sina varor.

1. Coops egna betalkort
Om ni redan har ett coop-betalkort så kan ni lämna in detta på Coop och skriva på en fullmakt, så har Coop tillstånd att dra kortet åt er.
Man lämnar även kod. Det enda ni behöver göra är att se till så att kortet alltid är påfyllt med pengar.

2.  Faktura
Man kan även betala via månadsfaktura. Då behöver man bara lämna in all sin information till Coop så kommer det en faktura/månad.
Observera att med fakturorna kan man tyvärr inte ta del av privata medlemserbjudanden samt samla poäng då faktura räknas som kredit.

Vill du ta del av tjänsten mathemsändning eller har ytterligare frågor?
Hör av dig  på telefon 073-8025158 eller mail mathem.bhc@gmail.com. Vi har öppet Onsdag 08:00-12:00, 13:00-15:00. (med reservation för ändringar)
Frågor gällande betalning besvaras av Coop 0914-295 50

Uppdaterad 2023-11-13